onsdag 26 december 2007

Arrividerci!

Sitter nu och väntar in klockan till dess att bussen tar mig ned mot city. Tänkte kolla om jag hittar nåt gött på rean. 12.50 möter jag upp Pappsen i resecentrum, då kommer han med min packning. Därefter sätter jag och Niclas oss på tåget mot Sundsvall. För er som det kan ha undgått så ska jag och Nico tillbringa nyårsfirandet i Vemdalen med lite vänner ifrån Sundsvall. Vi är 13, tror jag, och har hyrt en kalasfin stuga på 130 kvadrat :).

Beräknad hemkomst är den 7 januari - kommer tillbaka med vilken tid jag anländer i Linköping, så ni vet när välkomsbanketten ska bokas.

Jag kommer fortsätta att blogga, men genom min mobil, så det kommer bli mycket bilder och lite text... och väldigt många inlägg. Tror jag. Hoppas jag.

Nej, om man kanske skulle ta och skynda sig och bryta det annars tradtionsenliga springandet till bussen. Man ska gärna springa hemifrån när bussen avgår ifrån busshållplatsen innan den du ska på på.

Ha det fint, så hörs vi och ses vi.

________________
K.LÖNN

Inga kommentarer: