onsdag 23 april 2008

Dom e' uppe på taken...

Mhm, här sitter man och njuter av den fabulösa solen som vi har = )

Om ni undrar varför jag inte har skrivit så mkt i bloggen så är det för att jag blev webmaster i Vikingstad Sportklubb igår - och det är ju stort. Dessutom har jag lite ont i foten.

Nu längtar jag något sjukt till sommaren! Väldigt mycket till Hultsfredsfestivalen... Vi har snackat mycket om hur sjukt bra band det kommer i år och vilka vi ska se... Mycket snack kring Serj och Linkin Park. Men med tanke på att det är sommar och vilken sinnesstämning vi kommer ha så vill jag nog ändå säga att min favoritartist kommer att bli... Håkan Hellström!!! :D Kan vara så att jag är lite väl påverkad av en viss video jag har kollat på oavbrutet i en vecka på youtube... Slänger in en länk.

http://www.youtube.com/watch?v=1diaOTG9F8w&feature=related

Nu ska jag iväg och träna mina små pojkar. Fortsätta att nöta försvarsövningar - de blir lika glada varje gång...

K. LÖNN

Inga kommentarer: